Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Παρουσίαση του παιδικού Ποντιακού βιβλίου «Η Κυρία Τσαγερό»

Παρουσίαση του παιδικού Ποντιακού βιβλίου «Η Κυρία Τσαγερό»
Παρουσίαση του παιδικού Ποντιακού βιβλίου «Η Κυρία Τσαγερό»

Το Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017 στις 12.00 το μεσημέρι, θα παρουσιαστεί διαδραστικά το βιβλίο «Η Κυρία Τσαγερό» της Όλγας Κουτμηρίδου στο Βιβλιοπωλείο-Πολυχώρο Μαλλιάρης-Παιδεία «Ανατόλια», Δημ. Γούναρη 39, Θεσσαλονίκη.

Το βιβλίο θα παρουσιάσει η συγγραφέας, Όλγα Κουτμηρίδου-Μεταξά και ο τ. Λυκειάρχης και Δάσκαλος της Ποντιακής διαλέκτου στο ΠΑΜΑΚ Γιάννης Αδαμίδης.

Λίγα λόγια το βιβλίο

Το βιβλίο βασίζεται σε γεγονότα της παιδικής ηλικίας της συγγραφέως στο χωριό Μικρή Σάντα Ημαθίας.

«Η κυρία Τσαγερό μέσα από τις περιπέτειές της, ανακαλύπτει τις σημαντικές αξίες της φιλίας, της αγάπης και της αλληλεγγύης. Μαζί με την παρέα της, την κυρία Γαλατιέρα, την κυρία Φουφού και τον μικρό Τσαγεράκο, συναντάει το αναπάντεχο και διδάσκεται την ομορφιά της ζωής. Μέσα απο τα παιδικά μάτια οι ιστορίες της κυρίας Τσαγερό ζωντανεύουν, και μας θυμίζουν νοσταλγικά τα χρόνια της αθωότητας, που ζήσαμε στην επαρχία την δεκαετία του 1960!

Ελπίζω πως όλοι όσοι διαβάσουν το βιβλίο αυτό, να ζήσουν μαζί μου τις καλοκαιρινές μου διακοπές με τον αδελφό μου, στο χωριό μου, την Μικρή Σάντα.

Να δουν μέσα από τα δικά μου μάτια πώς βίωναν οι άνθρωποι το 1960 την φτώχεια αλλά και την αγάπη»