Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Κατέκτησαν την κορυφή των Ποντιακών Άλπεων στα 3937 μέτρα

Κατέκτησαν την κορυφή των Ποντιακών Άλπεων στα 3937 μέτρα

Με εκκίνηση για την κορυφή στις 3.30 το πρωΐ  από τη Base Camp στα 2860 μ. και μετά από 12 ώρες περπάτημα σε πολύ δύσβατο τερέν με γκρεμούς, σάρες, βάραθρα και απόκρημνα βράχια, ο Γιώργος Καισαρίδης, ο Θωμάς Μητσκόπουλος και ο Κώστας Μάϊνος κατόρθωσαν να κατακτήσουν την κορυφή των Ποντιακών Άλπεων (Kascar Dagi) την Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019. Παρά την πολύ μεγάλη κλήση και το μειωμένο οξυγόνο, πατήσαν τα 3937 μ. υψόμετρο.


Ένα όνειρο χρόνων πραγματοποιήθηκε. Ένα ταξίδι στον αγαπημένο μου Εύξεινο Πόντο και διάσχιση των Ποντιακών Άλπεων με ανάβαση στην δυσπρόσιτη κορυφή τους. Έφερα στο σπίτι μου από την πατρίδα, έναν κεμεντζέ από την Τραπεζούντα, ένα μαχαίρι από τα Σούρμενα και  ένα κομπολόι από το Ερζερούμ. Το πιο σημαντικό έφερα πίσω εικόνες, ήχους, γεύσεις και συναισθήματα από τον Πόντο και λίγες πέτρες από το σπίτι της γιαγιάς μου της Παρθενόπης και του προπάππου μου του Νίκου Μουμτζίδη. Ένα ταξίδι "για να αραεύω τεμετερον την ρίζα". Φεύγοντας άφησα πίσω μου "την ψυν εμούν, να κλώσκεται σα ορμάνεα και σα ρασία", μας δήλωσε ο Γιώργος Καισαρίδης.