Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Αφιέρωσε το παγκόσμιο ρεκόρ του στους Έλληνες του Πόντου ο Παραολυμπιονίκης Θ. Κωνσταντινίδης

Αφιέρωσε το παγκόσμιο ρεκόρ του στους Έλληνες του Πόντου ο Παραολυμπιονίκης Θ. Κωνσταντινίδης
Αφιέρωσε το παγκόσμιο ρεκόρ του στους Έλληνες του Πόντου ο Παραολυμπιονίκης Θ. Κωνσταντινίδης

Στη Γενοκτονία των Ποντίων, αφιέρωσε ο Θανάσης Κωνσταντινίδης το παγκόσμιο ρεκόρ που σημείωσε στη δισκοβολία κατηγορίας 32, κατά την πρεμιέρα του πανελληνίου πρωταθλήματος στίβου ΟΠΑΠ 2019. «Το νέο παγκόσμιο ρεκόρ στην δισκοβολία καθώς και όλες τις προσπάθειες μου στα υπόλοιπα αγωνίσματα, τα αφιερώνω εγώ και η οικογένειά μου, στα 100 χρόνια από την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, όπου ανάμεσα τους ήταν και οι παππούδες μου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, σε έναν μεγάλο άνθρωπο που είναι δίπλα μου, καθώς και στους συνεργάτες του για τον αγάπη και τη στήριξή τους. Υπόσχομαι να συνεχίσω πιο δυνατός», έγραψε στο fb ο δις Παραολυμπιονίκης του Ρίο, ο οποίος είχε καλύτερη βολή στα 20 μέτρα 86 εκατοστά.